View Single Post
Overwatch er sabla gøy, fordi gameplay-mekanikken er enkel, og kompleksiteten heller kommer ved at karakterene er så utrolig forskjellige. Så mye av sporten ligger i å mestre de ulike karakterene og å koordinere laget. Spesielt gøy og gunstig når man er 4-6 spillere i sin egen gruppe og har alle på voicechat.

I går var vi nesten fulltallige, og greide å skape alvorlig frustrasjon for motstanderlaget, som aldri kom seg til første checkpoint. Bastion plassert rett ved hovedveien fienden kunne komme fra, og som drepte eller tok mye skade på de fleste som forsøkte denne veien eller skulle videre til alternativ vei, Reinhardt foran med skjoldet sitt, Mercy bak med healing, Mei som sporadisk hev opp isvegger for å blokke alternative innganger og Torbjørn sin turret plassert som fast vakt på den inngangen som hadde vært mest gunstig for motstanderens Ghenji.

@Dyret: Høres ut som jeg burde være glad for at jeg hadde hørt minimalt om spillet på forhånd, hadde bare såvidt fått med meg at noen jeg kjenner spilte betaen. Etter spillet ble sluppet har det vært fast kveldsaktivitet i nesten en uke nå