View Single Post
For et par uker siden skulle jeg ut på det jeg trodde skulle bli den sykeste trippen noensinne og et minne for livet.
Jeg hadde bestemt meg for å ta 730ug LSD. I forveien hadde jeg laget mat, ordnet musikk og alt annet så det skulle bli perfekt setting.
Dette var den andre gangen jeg prøvde LSD, og siden jeg taklet min forrige tripp på 350ug så bra, tenkte jeg at dette ville gå bra, noe det gjorde.

Problemet er at trippen ble ikke som forventet i det hele tatt. Jeg hadde forventet å bli mye mer "fakka i hodet", eller disorientert og ute av stand til å ta vare på meg selv. Etter hva jeg har hørt og lest er store doser LSD ganske vanskelige å takle. For meg var det noe helt annet. Det var ingen problem å lage mat, ta seg et bad eller kommunisere med andre. Det var som å være edru, bare uten bekymringen, kule visuals og "psykedeliske følelser" (orker ikke forklare nøyaktig) like de jeg følte sist gang.

Etter hva jeg har hørt er det ganske bra futt i disse blotterne. Jeg tok også syra på morningen før jeg spiste. Blotterne la jeg på og under tunga, og slevget de etter 5 minutter.

Derfor lurer jeg på hvorfor jeg ikke trippen så sykt. Hadde jeg aaalt for høye forventninger? Kunne det vært noe galt med blotterne? Var det dårlig setting?
Er det andre som har opplevd det samme?