View Single Post
Sitat av aricz Vis innlegg
Du maa nesten taale litt motstand naar du sier du troekker makkasmeller, drikker GBL og fortsatt tar heroin. Og friskmelder deg selv. Det er noe jeg tror du forstaar.

Nesj, grunnen til at loegnen skal begynne naa. Det virker paa meg som du aldri har vaert paa den spotten du er naa i livet ditt som rusmisbruker. Jeg kjenner igjen dette fra kompiser, som sier at naa gaar alt bra, naa har jeg funnet loesningen blablabla. Og saa gaar det en god stund, lite blir sagt. Det viser seg at de er tilbake paa det samme sporet. Bare at denne gangen holdt de kjeft om det.

Man skal alldtid vaere forsiktig med aa projisere sin egen erfaring fra andres erfaringer (haha) og bruke det som et argument mot andre. Men moenster er det overalt, og det er det vi opererer med stort sett bestandig. Slik du legger det frem naa, forventes det at det ikke blir sagt mye paa en god stund her, og at du kommer tilbake og smekker oss i trynet med "y0 mothafuckas, hva sa jeg? Friskemeldt!" Vet ikke om du gaar til den billige "hva sa jeg?" men.. lett aa ty til.

Og ja, kan hende jeg misforstaar hele skiten her, saapass ydmyk maa man jo vaere. Ha en aapning for at man bommer helt. Fair enough. Vi faar se hva som skjer videre. Som foer, lykke til med planen din, haaper du nailer den og kan vise oss tvilere at du kicker den. Ingenting er bedre enn det
Vis hele sitatet...
Kloke ord. La oss krysse fingrene

Og en ting skal være sagt - enda jeg har vært så og så sikker på at "nå er det slutt", så lyver jeg ikke. Lurer meg selv litt, selger noen skinn før bjørnen er skutt og kan gjerne glattpolere formuleringene litt; men noen løgner det er jeg ikke.

Lyver faktisk ekstremt lite, generelt sett. Nesten alle "vennene" jeg har hatt har vært patologiske løgnere, slik narkomane flest er.. Det som er kjipt er at jeg fortsatt ser løyner over alt; og jeg får gang på gang bekreftet at det stemmer. Vet ikke om jeg bare er jævlig uheldig, eller om jeg har blitt forbannet med klarere syn enn hva som godt er.....Dog jeg selvsagt vet at dette blir å tilskrive meg selv paranoide tendenser, men det får så være

Uansett noen spennende uker i vente nå. Kanskje jeg får en helg eller to med sommerferie og.

Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Jeg tror 100% på at du gjør det bra i livet selv om du bruker heroin av og til. Det er selvfølgelig mulig, og jeg er glad på dine vegne. Grunnen til at mange uroer seg for deg er vel heller at så lenge heroin er en del av livet ditt kan ting gå til fra helt konge til helvette svært fort. Siden du nylig prøvde å skyte kan du jo plutselig dø, eller miste en lemme etter å ha sovet på den i 12 timer. Hvis du blir tatt på jobb stein er du i en vanskelig situasjon. Og det er selvfølgelig mye enklere å gå fra eks-heroinist til heroinist enn nykter til heroinist.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke begynt å skyte; og jeg kommer neppe til å skyte heroin. Heroin har jeg tross alt et problem med.

Dessuten er det jo en "egen greie" med dette med å skyte amfetamin. Så måtte jo få meg erfaringen, når jeg uansett var noen dager unna å kutte alt dop helt (haha, ).

Og du skulle bare visst hvor sykt overbærende folk er; bare en legger det frem litt overbevisende.

Fortalt det til flere damer første gang jeg møtte dem. Varierende suksess, dog, men synes selv det er ganske imponerende - om så det bare blir en av tre.
Sist endret av Tøffetom; 16. mai 2016 kl. 03:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.