View Single Post
Hei.

www.itsascam.no <--- Der har du en liste over alle sidene Anders (aka its_firmalogo) eier og styrer.

Facebook siden kan dere få av meg på melding. Her ligger det MYE rart å lese fra han, og mye som kan brukes mot han i en rettsak som eks omtaler fra flere av hans kunder.

I dommen fra Haugland tingrett tapte han på alle punkt, og ble regelrett halshugd av dommer Vikse.

Fra sitte lille gutterom forsøkte han å anke inn til lagmannsretten og fikk også et soleklart avslag fra de.
Dommen fra August 2015 Haugaland tingrett er derfor å anse som rettskraftig, og jeg anbefaler alle som er blitt bondefanget å referere til denne dommen.

Det kan også stilles spørsmål med han foretningsmetodikk. Når etter at jeg begyten å opplyse på nettet om svindel regimet hans, fikk trussel e-poster, mental hets, og ble digtalt hengt ut. Jeg har fått flere e-poster om "registreringer", cresco korter i postkassen, lånesøknader innvilget osv. Han gikk gikk ut med mitt fulle navn, og på toppen av det hele hengte ut min mor på nettet.

Alt dette skjedde etter at jeg mottok på e-post trusler om at han skulle gjøre det.

Hold dere langt unna denne psykopaten!