View Single Post
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Verken jeg eller du vet om det har foregått noe kriminelt og spekulering blir meningsløst. Er da mange 16 åringer som ligger med eldre gutter. Er helt vanlig og det er vel mer vanlig at en 16 årig jente har en kjæreste som er eldre enn seg enn en på samme alder? Så nei, det er ikke slik at 16 åringer må lures til sex med eldre gutter. Mange jenter på den alderen finner det helt sikkert ekstra digg å få ligg med en som kan litt og holder mer enn 8 sekunder.
Vis hele sitatet...
Nei men her er det jo snakk om hva som kan skje, og ikke hva som har skjedd, for her er jeg enig med deg om at dette kan vi så klart ikke vite noe om. Jeg skriver at det er en risk for manipulasjon og tvang når TS fremstiller kompisen sin på den måten han gjør. At en jente på 16 må lures til å ha sex med en som er eldre enn seg selv har jeg ikke påstått, og det skjønner jeg bare ikke helt hvor du henter fra.

Her er det derimot spekulasjoner og antakelse fra din side om hva en jente på 16 ville foretrukket, noe jeg syntes er underholdende med tanke på at jeg tviler på at du noen gang har vært en 16 år gammel jente. Bare antakelser fra min side selvfølgelig.