View Single Post
Sitat av Viper33 Vis innlegg
Sier du det?! Å tegne med? Det var jeg ikke klar over. Ville du betalt 100 dollar for dette produktet selv?
Vis hele sitatet...
Var ikke klar over? Hvor mange ganger har jeg gjentatt at Apple Pencil er beregnet på profesjonelle brukere? Hvordan kan du påstå ta du ikke er klar over noe jeg har forklart for deg flere ganger?

Du finner f.eks. tegnebrett for profesjonelle til over 20000 kroner. At du ikke ville ha betalt over 20000 kroner for et tegnebrett betyr ikke at de som faktisk jobber med relevante ting til daglig ikke ville ha gjort det.

Hva jeg ønsker er irrelevant. Det er ikke jeg som later som jeg representerer hele verden, inkludert profesjonelle brukere.

Kontekst kan vi gjerne diskutere. Du er jo kanskje expert innenfor dette siden jeg ikke skjønner noe som helst? Må gjerne forklare det 20 ganger til om du vil. Vis du i hele tatt leste hva jeg skrev først til å begynne med, tar jeg absolutt ingen standpunkter! Vil snarere kalle det for spekulativt og åpne spørsmål. Du legger ord i munnen min. JA, jeg sammenligner to kontekster opp mot hverandre. Jeg sammenligner et sitat med et produkt. Hva er problemet med det? Jeg syntes det er nødvendig å se flere sider av saken, så lenge det har noe med Apple samt teknologiverden å gjøre.
Vis hele sitatet...
Joda, du tar standpunkter. Du siterer Jobs og ignorerer hva han egentlig snakket om, og at Apple Pencil er noe helt annet. Hadde du evnet å se flere sider av saken så hadde du sett sitatet i kontekst, og sett på hva slags produkt iPad Pro med Apple Pencil er. Da hadde du skjønt at Steve Jobs snakket om noe annet enn det som er formålet med Apple Pencil.

I et senere innlegg så sier jeg meg selv enig i at Apple Pencil selvfølgelig er et bra produkt for de som måtte trenge det, men at den også har sine begrensinger samt at de fleste egentlig ikke trenger denne.
Vis hele sitatet...
Men for h*lvete da. Apple Pencil er ikke ment for "de fleste"! Det er ment for profesjonelle brukere! Naturligvis kan hvem som helst kjøpe det hvis de ønsker det, men du skjønner vel hva navnet "iPad Pro" betyr?

Hvilke begrensninger mener du Apple Pencil har?