View Single Post
Viper33's Avatar
Trådstarter
359
Sitat av Veys Vis innlegg
Spec på Apple produkter er jo dårlige det koster jo oftest 1k usd mer for enn macbook en en windows pc med bedre specs. Når det også er varme problemer på meste parten av laptopene deres som igjen førere til throttling av ytelsen.

Samsung telefoner er ufattelige dårlige, de bruker egen software som er treg og tar opp mye unødvendig plass, de har ødelagt android opplevelsen

Du burde sjekke Nexus telefoner de er av høy kvalitet. Billigere en alt annet på marked i forhold til hva du får.

Folk som kjøper iphone bruker jo telefonene sin til enkle ting som snapchat,facebook,telefon,meldinger,internett,spill.
En android telefon gjør jo akkurat det samme men du får muligheten til og redigere totalt alt i operativsystemet hvis du bruker Cyanogenmod.

Batteri kapasiteten med bruk av cyanogenmod og litt under klokking er fra 2 dager stock android til 3-4dager med cyanogenmod. Nesten alle iphone brukere jeg har møtt drasser med seg en lader fordi de går tom på 6-8 timer med bruk.

Jeg skjønner ikke hvorfor folk forsetter og kjøpe telefonene når de blir etter min mening dårligere? Dere får tynner telefoner med dårligere batteri spesifikasjonen på telefonene forandrer seg nesten ikke.

Jeg har 1440p skjerm på telefonen min og får 2-3dager batteri levetid mens en iphone med 1080p har 6-8 timer hvordan er dette mulig? Enkel grunn optimalisering av operativsystemet manuelt med et open source operativsystem dette er fremtiden etter min mening.
Vis hele sitatet...
Nexus er fantastiske mobiler! Clean Android direkte fra Google er en drøm å bruke. Jeg tror folk kjøper iPhone mest fordi de vett hva de får fra iOS-systemet. Det er simpelt dog avansert som betyr at det er stabilt. Personlig så må jeg vær ærlig å si at jeg ikke bruker mobilen lenger til annet en å ringe, sende sms, ta bilder/video et par sjeldne ganger og surfe på toget om jeg skulle kjede meg. Resten har iPaden erstattet.