View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Det er du vidarlo som forsøker å konkludere med at disse turgåerne er "ute etter bråk" som du sier.
Vis hele sitatet...
Eg har vel konstantert at det ikkje er ein heilt urimeleg antakelse. For å underbygge det kan du jo lese retorikken på facebookgruppene. Det er ikkje veldig langt mellom påstander om at drap av muslimer er legitimt, at kvinner som jobber for innvandring burde vore gruppevaldtekne o.l.

Med den retorikken så er det ikkje heilt urimeleg å hoppe til den konklusjonen at det er verdt å stille litt spørsmål ved motiva dei har for å trakke rundt - i tillegg til dei problematiske sidene ved borgarvern i seg sjølv.
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Jeg har ikke benektet politisk ståsted hos noen av dem og hvorfor du drar inn det skjønner jeg ikke.
Vis hele sitatet...
Muligens fordi ekstreme på begge fløyar har ei rimeleg lang og brokete historie med vald? Vi treng jo ikkje sjå lenger tilbake enn til 2011 og Utøya for å finne eit vakkert døme på høgreekstrem vald. Utan at eg dermed seier at SOO nødvendigvis er likestilt med ABB.
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Meg bekjent har det ikke vært bråk - så hvordan kan du da konkludere med at de er "ute etter bråk"?
Vis hele sitatet...
Nei, det har eg ikkje sagt direkte. Eg har sagt at forklaringa dei kjem med utad framstår som relativt tynn og lite realistisk, og argumentert for det med bakgrunnen dei har, og det politiske tankegodset dei har i ryggen.

Eg greier fortsatt ikkje å sjå at det er veldig kontroversielt.