View Single Post
Det er du vidarlo som forsøker å konkludere med at disse turgåerne er "ute etter bråk" som du sier. Jeg har ikke benektet politisk ståsted hos noen av dem og hvorfor du drar inn det skjønner jeg ikke. Og det er heller ikke så viktig i denne saken. Du har alt dømt dem pga av deres fortid og hvem grupper de følger på facebook. Jeg gir blanke blaffen i hvor de står politisk, jeg ser på hva de har gjort de gangene de har vært edrue ute i gatene. Meg bekjent har det ikke vært bråk - så hvordan kan du da konkludere med at de er "ute etter bråk"?

Å se at folk går så langt i å generalisere en hel gruppe mennesker er rart. Du viddarlo er jo kjapt ute og forsøker "spikre" noen om de skulle generalisere. Men du gjør det selv uten problem.

Hvorfor er engasjementet ditt så stort i denne saken at du føler du må tillegge dem mål og meninger? De har ikke slåss. De har ikke vært i bråk. Denne marginale gruppen har snart brukt opp taletiden i media, og da hører vi ikke mer fra dem. De er ikke mange og de sliter med lederskap og indre strid. Alt tilsier at de fades ut ganske snart.
Sist endret av frtoretang; 16. mars 2016 kl. 21:25.