View Single Post
Sitat av hideout Vis innlegg
Skjer ikke at loven er så svart hvit at selv om han som avhører deg sier "Kompisen din er i naborommet og sier det var ditt stoff" blir sett på som uriktig informasjon og tjeneste ulydighet eller hva det nå enn heter. Som sagt, alle som har vært i noe narkosaker kan fortelle deg at de er ikke bundet av noe som helst. Om du ble lovet og slippe all straff om du innrømte noe og har det på opptak er en ting, men at de manipulerer deg er helt no annet
Vis hele sitatet...
Jo, loven er så sort/hvit at de ikke har lov til å lyve. Er det ikke riktig, så er det løgn.

Sitat av Dodecha Vis innlegg
Og igjen minner jeg deg på at verden ikke er så sort hvitt som lovverket.

Dette er ungdom som blir tatt inn i et kammer, uten foreldre eller juridiske representanter, blir fortalt hvordan "det er" av autoritetsfigurer som vet de bryter loven.

Ingen av disse ungdommene har ressursene eller viljen til å ta opp saken mot politiet, og de ender som en del av statistikken, uansett hvor ulovlig politiet handler mot de.
Vis hele sitatet...
Jeg påstår ikke at verden er så sort/hvit som lovverket heller, men jeg påpeker at det faktisk er slik lovverket er.

Hvordan vet du hva som skjer med alle disse påståtte ungdommene?
Sist endret av hemmeligegreier; 15. mars 2016 kl. 23:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.