View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Det er vel lov å forsvare seg selv? Som jeg forstår det så mener de ikke at de skal gå rundt og angripe folk, men hvis de ser noen som gjør noe kriminelt så går de og snakker med de, og hvis de da blir angrepet så sloss de tilbake.
Vis hele sitatet...
Amerikanarane har eit utmerka uttrykk for det. Lookin' for trouble?

Det er litt skilnad på ei gruppe som har som premiss at dei skal vere tilgjengelege edru vaksenpersoner som kan hjelpe folk, og ei gruppe som spesifikt har som premiss at dei skal forhindre kriminalitet.

Når det er såpass brokete gjeng med tidlegare straffedømte og ekstremistisk anlagte personer som SOO i praksis har vist seg å vere, så fell det fort i kategorien 'vil ha bråk'. Dei kan hevde aldri så mykje at dei er snille gutter, men forklaringa framstår som lite truverdig når ein ser kven som står bak.

Og før du påpeiker at eg kun er opptatt av å vere politisk korrekt: Nope, men t.d. Ronny Alte er ikkje akkurat kjent for å ikkje vere rasist og høgreekstrem. Og NRK har dokumentert at ein påfallande stor del er straffedømte for til dels alvorleg kriminalitet, gjerne av den typen dei påstår dei vil forhindre.

Når du forsvarer dei, så slår det meg at du er nyttig idiot for gruppa. For det er ei naiv tilnærming mtp. kven som er aktive der.