View Single Post
Sitat av its_firmalogo Vis innlegg
Jeg støtter med til dommen fra Nordre Vestfold tingrett som gir oss medhold på så og i alt, inkludert forretningspraksis. Dommerne og deres vurderinger her på Freak.no får jeg vel heller ta med en container salt.
Vis hele sitatet...
For meg så virker hele foretningsideen din skremmende lik den katalog- og fakturahaier bruker

Vilkår og betingelser graves godt og grundig ned og "skjules". Stakkaren som biter på sitter med skjegget fullt av postkasser og en regning av en helt annen størrelse enn det h*n regnet med.

Selv om det ikke er direkte ulovlig er det uansett en røten forretningspraksis.

Dine 25 000 kunder må jeg si at jeg tar med en container med salt, spesielt med dine etter min oppfatning rimelig amatørmessige logoeksempler.

Når firmaene i tillegg er ikke eksisterende, eller bruker andre logoer i dag, virker det ikke akkurat tillitsvekkende...

Du har sikkert fått 15-20 oppfordringer i tråden om å komme med flere logoeksempler fra dine 25 000 kunder, og bortforklaringene fremstår merkelige.

Dine konkurrenter har tydeligvis null problemer med å gi eksempler på sitt arbeid f.eks http://www.logodesign.no

Unnskyld at jeg sier det, men eksemplene der fremstår som logoer av en helt annen kvalitet enn de du har fremvist.

I og med at du startet firmaet som elleveåring, er kanskje eksemplene dine også fra denne perioden, og da hadde det så absolutt vært interessant å se noen av dagens design.