View Single Post
Freak Trooper
Joey's Avatar
705
Sitat av norskesvensken Vis innlegg
Far er avhengig av amfetamin og er fortsatt aktiv i et narkotika miljø, og du mener fortsatt dette er noe et barn kan være en del av? Jeg baserer påstandene mine på erfaringer gjort i det ekte liv, alle folka jeg har møtt som har fått livet sitt ødelakt av amfetamin, alt faenskapet jeg har sørget for i min egen familie pga amfetamin, og alle 1000 jeg har pratet med som har påvirket av amfetamin. Det er jo ganske innlysende at hun ikke kan stole på han om hun ikke kan stole på det han sier om russbruket sitt, hvordan skal ts stole på at far er nykter i morgen og er egnet til og passe barnet alene? Rusfronten det eneste ordentlige problemet, du får det til og høres ut som en bagatell men vær klar over at vi som missbruker forskjellige stoffer vær dag setter narkotikan vår fremfor alt.
Vis hele sitatet...
Vil si TS er flink og til å se problemet tidlig med sin mann basert på hva hun har skrevet før. Ultimatum er stygge greier, men norskesvensken har dog et poeng i mangel på tillit. I et svakt øyeblikk kan den mangelen på ettertanke som er skapt av avhengighet og skam ha triste konsekvenser. En slik bekjymring er ikke vel unt noen.

Til TS: Min tanke var å begynne med å se etter jobber/hus andre plasser og finne ut om dere klarer å nå et felles mål, samtidig som han prøver å ta kontroll på sitt eget liv. Kanskje en lang ferie vil gjøre susen også. Poenget er bygging av nye vaner og positive minner når verden ser mørkest ut. Sett et par småbarnsfamilier på backpacking før, men er ikke alle har de resurssene. Lykke til.