View Single Post
Sitat av Jonta Vis innlegg
Men nå er tråden oppe igjen, og en får opp en bunke dårlige erfaringer når en søker opp firmaet.

At du bytter mellom å referere til deg selv som person, og som hele deres firma hjelper ikke særlig på inntrykket av seriøsitet.

Så det betyr at du kan komme med dommen nå som tråden er synlig igjen?

Jeg regner det som et dårlig forsøk. Du oppga flere navn i flere poster. Disse er slettet, men det endrer ikke faktum at du oppga dem. «Jeg vil ikke laste opp hele dommen fordi jeg vil skjerme navn» står igjen som et veldig svakt forsvar.

Kampens hete ser ut til å trenge seg på og ødelegge for deg i flere tilfeller. Gammelt Internett-ordtak: «Ikke skriv eposter/poster/oster når du er sint/emosjonell.» Som bør være en selvfølge for noen som driver firma. Og har hatt med juridiske instanser å gjøre. Ved flere anledninger. I sammenheng med det firmaet.

Akkurat nå er jeg neppe alene om å ha inntrykk av at dere driver meget useriøst, og avsporinger som den jeg slettet i formiddag bidrar bare til å forsterke mistanken.

Er dere så ærlige og redelige har dere alt å vinne på å legge kortene på bordet.
Vis hele sitatet...
Jeg føler jeg mer eller mindre har lagt alle kort på bordet og gitt et ganske greitt bildet av vår side av saken.

Jeg er litt usikker på hva du slettet, men om det er det jeg tror, så ville det bevist over all rimelig tvil at vi er seriøse og gjør alt vi kan for å hjelpe kunden.

Vil også bemerke at den som driver seriøst bør tørre å fremstå med kanskje med et lite telefonnummer og i det minste et fornavn.

Det er ikke tilfellet for eier av FREAK.no

(håper ikke denne posten blir slettet)

Sist endret av its_firmalogo; 2. mars 2016 kl. 22:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.