View Single Post
Do Not Conform
oriento's Avatar
Trådstarter
81
Sitat av Relevant Vis innlegg
Husk, dette gjelder alt i livet. Det er folk som kan oppføre seg respektløst mot deg uansett hudfarge. Trikset er å få venner, en egen liten verden. Der dere respekterer hverandre.
Vis hele sitatet...
Utorlig godt og enkelt råd dersom man ikke er mellom to stoler.... Ikke religøs og kulturell nok til å bli godtatt av iranere, og kun norsk nok når jeg oppfører meg underlegen nok... har en egen liten verden som støtt og stadig sier sånt som " jeg er ikke rasist, men..." så kommer resten som likevel er ganske diskriminerende eller på en eller annen måte presser meg i et hjørnet der jeg må svelge noen kameler for ikke å virke "nærtagen" eller "unorsk". vet det høres ut som jeg ikke vil være med på hverken det ene eller det andre nå men virkligheten min er hverken det ene eller det andre. danne min egen verden av det helsikkes "andre generasjons" nasjonen er ikke så lett da vi unngår hverandre av frykt for å miste det norske i oss eller av frykt for at vår norske verden vil trekke seg unna oss så fort "vi" blir mer enn to i "gruppen"...

Sitat av marrlex Vis innlegg
Aldri, nordmenn har norsk mor og far. Har du ikke det er du ikke norsk, punktum.
Vis hele sitatet...
Helt alvorlig? Er dette ditt endelige svar?
Sist endret av oriento; 2. mars 2016 kl. 19:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.