View Single Post
Sitat av oriento Vis innlegg
Om jeg forstår deg rett, så vil jeg kunne få dette slengt i tryne hver gang en nordmann ikke gidder å "sette alle fire hjerneceller i sving"? Så dere er selektive på når jeg får være norsk og når jeg er en svarttingfitte?
Vis hele sitatet...
Nei... Men også ja.

Altså. Idioter er, per definisjon, idioter. Folk som oppfører seg så idiotisk mot jenter er idioter. Når idioter får kritikk, så reagerer de normalt som... idioter. Det vil si at i stedenfor å ta kritikken til seg, vurdere den og kanskje endre sin idiotiske adferd og be om unnskyldning - slik anstendige mennesker ville gjort - så vil idiotene gjerne svare med enda mer idioti. Og idioters repetoar er repetitivt, endimensjonalt og idiotisk. Når du irettesetter en idiot for misogyni er det ikke utenkelig at han griper etter det første og mest idiotiske halmstrået hans idiotiske hjerne kommer på i farten - rasisme.

Du møtte idioter. Og ikke bare vanlige idioter, men umodne tenåringsgutter med markeringsbehov, manglende folkeskikk og selvinnsikt som en yrkespolitiker. Du kan ikke forvente en rasjonell samtale med slike. Og... det er stort sett bare slike folk som oppfører seg sånn mot jenter på gata uten å ha tre i promille.

Forøvrig synes jeg din reaksjon var fantastisk, men utsagnet ditt hadde kanskje vært enda sterkere om du hadde sagt "i et sivilisert land" fremfor "Norge" - det er jo ikke bare her til lands denslags adferd ikke er godtatt.