View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Du har allereie drege Woxholth inn i diskusjonen ved å namedroppe vedkommande. Ei grei løysing er jo å spørje vedkommande om det er greit.

Eg ser forøvrig ingen problemet med at eg sende e-post, og spurte etter dommane, og skreiv i tråden at du ikkje var interessert i å gje meg kopi av dei. Du skreiv i tråden at du kunne sende kopi av dommer på e-post, og då er det relevant for tråden at det ikkje stemte. Eg utleverte heller ingen informasjon om deg.

Ettersom eg har spurt minst to ganger om fullstendig dom, og ikkje relevante utdrag (eg har påpeikt mangelen ved dei relevante utdraga), så tviler eg på påstanden om at du ville samarbeida.
Vis hele sitatet...
Da du spurte om dommene var tråden tatt bort og ikke tilgjengelig, så jeg ønsket egentlig ikke mer fokus på saken, og ba høflig om respekt og forståelse for det. Det gav du blaffen i - du forstod ikke at jeg var en person som ikke ønsket mer hets mot meg.

Jeg fortalte deg høflig dette og du responderte "har du dommane eller har du dei ikke?", det var alt du skrev. Jeg synes det var en veldig uhøflig måte å svare på og du svarte heller ikke på mine spørsmål om hvorfor du ville ha dommene. Hadde du sagt det var for å gjenåpne tråden og lage en balansert analyse så ville jeg sendt dem så klart.

I motsetning til andre her har jeg prøvd å skjerme navn og hele dommen har jeg, men da blir alle navn tilgjengelig for alltid.

Det er jo kanskje litt selvmotsigende når jeg nevner Woxholth men igjen i "kampens hete" var det litt vanskelig å la være da man er en "anklaget svindler" - og jeg vet at en vurdering fra han ikke er ubetydelig, så får det være opptil hver enkelt å ha tillit til det faktum eller ikke.
Sist endret av its_firmalogo; 2. mars 2016 kl. 16:08.