View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Nei, det er ikkje dokumentasjon. Det er anekdoter. Det er utelukkande anekdoter. Alle i dag spring rundt med høgoppløste kamera i lomma. Trass i det er bileta utelukkande kornete, uskarpe og knapt gjenkjennelege.

For at aliens skal vere ei god forklaring på lys, må du utelukke mange av dei lyskjeldene vi kjenner til, som t.d. fly, gjenstander som brenn opp i atmosfæren, hallusinasjoner o.l.

Om du har dokumentasjonen, så kom med den.
Vis hele sitatet...
Ser at det er lett å misforstå. Jeg mener ikke videoer/bilder som kommer på youtube. Jeg mener direkte dokumentasjon på at Alt ifra US Army/Air Force/Navy, CIA, Defense Intelligence Agency, Department of Defense, NSA samt British Ministry of Defense og en rekke andre regjeringer verden over har bedrevet dyptgående seriøs forskning på fenomenet siden 40-tallet.

Dette er informasjon som er sluppet gjennom Freedom of Information Act.

https://www.nsa.gov/public_info/_fil..._iran_case.pdf (spesielt side 2 er interessant her)

Her har du et eksempel på Iran-episoden fra 1976, men du kan finne hundrevis på hundrevis av tilsvarende rapporter. Mange land, blant annet Chile og Argentina gir folk fri tilgang på dokumenter fra etterforsking på fenomenet.

Det er jo slik at noen rapporter i seg selv ikke beviser hverken det ene eller det andre, men den overveldende mengden av slike rapporter gjør at jeg personlig synes det er intellektuell idioti å skulle avskrive hele fenomenet som tull.
Sist endret av Detectable; 1. mars 2016 kl. 20:35.