View Single Post
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Hvilke kvalifikasjoner har du, som gjør at du kan komme med slike ubegrunnede påstander? Hvis du nyter det mer i nesa har du trolig aldri skutt, hvertfall ikke mer enn 5 ganger. Men JA, du blir avhengig mye fortere. Jeg ble aldri hekta på amfetamin før jeg skøyt det. Men jeg nøt det heller aldri, for det er totalt søppel med mindre du skyter. Det er bare sannheten. Min sannhet hvertfall, som jeg tror mange deler, men det er ganske tabubelagt. Jeg har skutt etanol. Merket ikke en dritt. Tror du synser mer enn du vet. Men jeg kan ta feil. Jeg må legge til at jeg har et litt mer ukritksk forhold til rusmidler. Men jeg står for at opiater og speed bør man skyte for at det skal være verdt det. Hvis ikke er det null vits. La det heller være. Ang. opiater så mener jeg selvfølgelig ikke at man skal skyte metadon og sub nødvendigvis.. Men doll, heroin etc, selvfølgelig. Det er jo 90% av opplevelsen, som med amfetamin.


Håper jeg ikke blir sletta her.. Det er bare en mening jeg har.. Den er kanskje litt skrudd. Men dette er et forum for voksne vel?



Det der er 100% kverulering.

Og angående det siste du skrev ang. bullshit i dagens lys, hvis tråden blir stående blir det mer bullshit incoming. Fra meg eller andre. Spørs vel litt på meningspolitiet her inne
Vis hele sitatet...
Er ikke alle som liker å misbruke rusmidler til den sterkeste grad sånn som du gjør.. Mange liker å ta seg en lisse eller flere med feks amf/cola/mdma eller droppe noen knips feks, en gang i blant når dem skal ut osv. og så kommer du her å anbefaler dem å skyte, sier at man MÅ skyte for at det skal være verdt det.. Bare pga du har gått i den fella, og ikke klart å kontrollert bruken din og brukt på riktig måte så kommer du med kyniske uttalser. NEI, man MÅ absolutt ikke skyte amf eller benzo for at det skal være verdt det! Fyfaen så kynisk..