View Single Post
Sitat av Oshugon Vis innlegg
Alkohol: Ja denne er en hard nøtt å knekke, jeg vil si du ikke kommer deg helt unna hangover uansett hva du gjør, men det finnes måter man kan dempe det betrakelig, B-Vitaminer(spesiellt B12) spør gjerne fastlegen din om en resept, det skal mye til å ta "overdose" på bvitamin for å si det sånn... ta dette før du begynner å drikke.

Antihistaminer(allergimedikamenter) Jeg tror det er litt individuelt hvilke typer som fungerer på folk, min favoritt er Vallergan, tar alltid 20-30mg før jeg stuper til sengs.

Mat og drikke før du legger deg, setter alltid et stort glass vann på nattbordet før jeg drar ut så jeg ikke skal glemme det når jeg kommer hjem, pleier som regen å bli en kebab/burger når utestedene er stengt.

Dette er vel ting folk kan fra før, men når jeg føler disse punktene blir jeg aldri fyllesyk. 1-2 ganger i året får jeg en hangover som er helt ekstrem, da ligger jeg å spyr i over 12 timer(sistgang spydde jeg nesten 100 ganger) Det eneste som hjelper da er å reparere med små mengder sprit. Heldigvis kommer dette veldig sjeldent
Vis hele sitatet...
Når det kommer til antihistaminer og alkohol vil antihistaminer hos mange gjøre deg mer søvnig når du inntar alkohol (meg inludert )