View Single Post
Har en venn som er veldig skeptisk til å ta syre lapper selv om hun har tatt det før. Hun syntes vel at det var ukomfortabelt å ta det sist vi tok det så tenkte at jeg skulle ordne vann med syre til henne istedet som hun sier hun foretrekker. Vet at det er mulig det er klor i vannet fra krana (det er vel det overalt?) så må selvfølgelig få tak i vann på en annen måte.

Første som slår meg er Imsdal men er ikke helt sikker på det er noe tilsatt der eller ikke. Hvem vet, kanskje det er klor oppi? Ikke vet jeg. Satser på at folk her vet det?

Så er det dette med å blande syre med venn, aldri gjort det før. Er vel ikke verre enn å legge en lapp i vannet og la det stå noen timer? Skal det stå kaldt eller har ikke dette noe å si? Bor ikke alene så kan ikke akkurat legge en flaske med en syre lapp oppi midt i kjøleskapet. Hvor lang tid tar det før det funker når man tar syre på den måten her? Personlig så kan det ta 2-3 timer om jeg svelger lappene, men om jeg lar de ligge i munnen i 30 min så kicker det inn ganske fort. Er det slik at det kommer til å ta en evighet om man drikker det med tanke på at det blir tatt opp gjennom magen?