View Single Post
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Ts, jeg tenker at du kanskje ikke trenger å kutte cannabisbruken helt ut. Bare ta en pause. I feks et halvt år. Se hva det gjør med formen og hvordan du føler jeg da. Er det blitt fremgang? Føles det som om du har hatt større fremgang da enn tidligere?

Rent mentalt så er det kanskje lettere å ta en pause fra noe enn å kutte noe helt fullstendig? Om du kommer til konklusjonen om at jo 6 måneder uten cannabis har hjulpet godt på dine problemer, så kan du jo bare ta 6 nye måneder uten cannabis. Du har fremdeles ikke sluttet med cannabis - du har bare en pause.
Vis hele sitatet...
Du har et godt poeng men den mentale delen å si at jeg har pause, men jeg har en slags underliggende følelse at ting aldri vil bli det samme uansett når det kommer til røyking.
Av en eller annen grunn så følte jeg meg mer fri når jeg gjorde det, men når jeg tenker på det nå så er det jo flere ting jeg kan gjøre utenom å røyke..tror det som irriterer meg mest er at jeg "ikke kan" Og det er jo velkjent at man vil ha det man ikke kan få, haha!

For hver dag som går, så finner jeg tilbake til mitt gamle jeg..ting tar tid, men har igrunnen troa på at smertene vil gi seg etterhvert.

Nå for tiden er det mest det fysiske på kroppen som er kjipt, sånn med at skuldrene virker litt stive, samme med kjeven - og det er da vitterlig ikke så ille i sammenheng med hvordan det var for bare noen mnd. siden

Er forsåvidt et skikkelig sommermenneske, og blir veldig mye inne på vinterstid - så jeg tror det å oppleve en sommer uten å røye kan bli utfordrende men til syvende og sist det som ødelegger disse usynlige håndjerna

Må benytte sjansen til å takke for alle svar, det har hjulpet å få det ut - samtidig litt mer forfriskende å høre andres meninger og synspunkter om det annet enn leger og psykologer