View Single Post
Det er jo de norske myndughetene som bestemmer, men dette med førerkort har jo med påvirknngsgrad å gjøre, og tro meg, det sitter nok førere bak rattet med så mye benzo og lignende og kjører enn meg og andre som bruker dette som medisin. Det står jo også på boksene at en ikke bør bruke denne medisinen også kjøre. Så det er snakk om verdier som evt påvirker. Og meg bekjent så er det heller ikke ulovlig å ha thc i kroppen, men mer snakk om hvor høye verdier... For slikt sitter jo i i mange uker sånn sett... Ett godt eksempel på det er innsatte som sitter på en kort dom, og som blir plukket ut til en pisseprøve... Da er svaret automatisk. Dette røyka jeg før jeg kom for å sone.

Min dosering er ikke så høy, og jeg kjører aldri samme dag/kveld som jeg bruker denne medisinen...

Det skal dog bli interessant å se hva som skjer når de etterhvert får bedre måleinstrumenter på veiene, for det vil jo da slå ut. Og da må man ta blodprøve, men dersom man følger spillereglene, så vil verdiene være så lave at de ikke kan ta en på det...