View Single Post
Sitat av elakmdma Vis innlegg
Hei!

Hvordan merker man at det er speed/amf i mdma'en? Jeg har aldri prøvd speed, slik at jeg synes det er vanskelig å skille mdma rus og speed rus.
Vis hele sitatet...
Du har prøvd MDMA før. Dersom rusen din er langt mer energifull og speeda er det en indikator. Ellers kan du ta til vettet og teste MDMA'en din.

Sitat av elakmdma Vis innlegg
Også lurte jeg på hvorfor folk får god funk av mdma andre dagen de tar hvis de tar det to dager på rad. Det sies jo at det tar 2-3 uker å gjenopprette serotonin nivået. Noen sier at de syns det var bedre andre dagen til og med.
Vis hele sitatet...
Du vil få dårligere funk dag 2. og du vil få en mye verre nedtur, du vil pådra deg større skader og du må jo betale mer pr. tur dersom du driver å tar det med tomme lagre. Når det gjelder å fylle lagrene med serotonin vil jeg tro det ikke er gjevnt økende. Det tar ca en måned før du er helt på topp. Se for deg at du samler 80% tilbake av hva som mangler hver dag. Etter 40 år er du fremdeles ikke helt i mål. Men antakeligvis er du tilbake på 99,6% eller noe etter noen få dager. Vil tro at etter en uke har du nok over 80% kommet tilbake. Så går du på den siste prosenten de siste ukene. Ikke ta det med mindre en en måned pause aller helst. Ved mindre du er villig til å risikere skade. La gjerne lagrene være fulle en stund før du tømmer dem. Ellers er de jo i konstant sterkt arbeid. Vil ikke tro det er bra.
Sist endret av Relevant; 16. desember 2015 kl. 18:04.