View Single Post
De fire siste månedene har jeg hatt 4 forskjellige piller;

Rosa Granat
September-November 2015
Fin tablett som er formet som en granat med mønster (se bildet)
Disse er ganske sterke piller og er sikker på at det er rundt 250mg Mdma i de. Disse gir en herlig rus, en virkelig flott opplevelse som en Mdma trip burde være. Anbefales!
Click image for larger version

Name:	granat.jpg
Views:	2319
Size:	50,0 KB
ID:	12412

Rød/Rosa Halvmåne
September-Desember 2015
Disse runde fine pillene har en halvmåne på ene siden og en rett strek på den andre siden.
Gode piller på rundt 200mg tenker jeg. Fine tabletter som gir god rus, men har gitt meg ganske visuals og litt halliser på slutten. Ellers gode piller men sliter veldig med å sove etterpå, sovnet ca 24 timer etter første inntak. De andre som tok de sovnet tidelig.
Beklager for dårlig bilde.
Click image for larger version

Name:	måne (1).jpg
Views:	966
Size:	70,8 KB
ID:	12413

Blå Louis Vuitton
November 2015
Disse kvadratformede blå Louis Vuitton er noen piller jeg har satt personlig stor Elsk på. Pillen kan knekkes i to og den skal nok inneholde 2 doser i en tablett. Pillen ga meg en helt fantastisk tur med MYE hallusinasjoner, dette er noe jeg digger selv personlig. Ganske sikker på at dette ikke er en helt ren tablett, noe jeg ved neste anledning skal teste ut med kit om jeg noen gang får tak i den igjen.
Click image for larger version

Name:	lv.jpg
Views:	1312
Size:	48,4 KB
ID:	12414

Rosa Supermann
Desember 2015
Dette er IKKE tablettene som inneholder PMMA!
Fine små søte trekanta supermann piller som inneholder rundt 120-150mg er jeg ganske sikker på. Gir en god mdma rus og det er det. Ingenting uvanelig på disse og ser de på som cleane fine små tabletter. Men dosen er ikke så stor på de.
Click image for larger version

Name:	superman.jpg
Views:	1584
Size:	18,6 KB
ID:	12415

Har du prøvd noen av disse?