Tråd: Groguide
View Single Post
Forsåvidt ingen motivasjon til og overbevise deg, vet bare hva jeg har hørt. Ser ingen grunn til at noen sku lyve om no sånt, men det gjør vel du. Aner ikke hva dramatisk økning vil si. Men jeg ser for meg en dobling av forbruket vil være rart siden det skal litt til at et hus plutselig sku bruke mye mer strøm(?). Anyhow, at politiet undersøker strømforbruk om de skulle mistenke noe slikt sier seg selv. Så det er vel forståelig at det blir et par seigliva myter, ikke alle som vil sette friheten sin på spill for at man ikke kan google seg til et svar...

Sitat av Dodecha Vis innlegg
Den strømregninga er ikke så stor. En 400W hps i 12/12 i 29 dager er skarve 55,- En øl koster mer enn det. la oss si at man har 2x600W og en 400W da er regninga på 556,8 kroner i måneden.
Men har du det oppsettet har du også plass til kanskje 25 planter, er du god får du over 100 gram per plante, dvs en høsting på 2,5kg.

Det er ikke akkurat et minus prosjekt.
Vis hele sitatet...
Men for å runde av, 2x500w+1 400w er nok ytelse for å drive frem 25planter med høy thc?
Sist endret av et eller annet; 10. desember 2015 kl. 20:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.