View Single Post
Sitat av |d13m0b Vis innlegg
1) De som vet sannheten blir ikke drept av staten. Fordi det ser suspekt ut.
2) De som vet sannheten blir drept av staten. Fordi de vet for mye.
Vis hele sitatet...

Du misforstår. Greer er en offentlig person. Hundretusener, for ikke å si millioner, vet hvem han er. Senatorer og kongressmedlemmer vet hvem han er. Blir han drept (eller dør plutselig av noe som tilsynelatende er et hjerteinfarkt), kan det se suspekt ut.

Blir en eller annen ukjent potensiell whistleblower fra Majestic 12 drept, ser det ikke like suspekt ut, og det er ikke så farlig for Majestic 12. Fyren var jo ukjent uansett, så det blir ingen spesiell etterforskning rundt hendelsen, og ikke noe stor oppmerksomhet.

Et annet moment: Greer påstår at han har store mengder dokumenter som, når han dør, blir frigitt til offentligheten. Han har vel noen venner, familiemedlemmer og kolleger han stoler på, som angivelig vil publisere disse dokumentene. Og denne trusselen fra Greer, kan få Majic/Majestic 12 til å være litt forsiktig med hva de foretar seg overfor ham.

Men okay, i kveld fikk vi ihvertfall fastslått at Edgar Mitchell, Paul Hellyer, Laurance Rockefeller, John Podesta m.fl. -- er sinnssyke.

Sitat av |d13m0b Vis innlegg

Hvis ditt forsvar hele tiden skal være å falle tilbake på at "Dette er Greers forklaring", så anbefaler jeg at han i stedet kommer og diskuterer her.
Vis hele sitatet...

Neida. Jeg skal prøve å holde mitt eget løfte om ikke å delta mer i denne tråden, men det har vist seg å være vanskelig. Egentlig var det ikke jeg som opprettet denne tråden. Den ble skilt ut, av Provo, fra en annen tråd jeg bidro til å spore av. Jeg hadde ikke tenkt å gjøre dette til noen stor, tidkrevende debatt, men shit happens.

Jeg vet at ingen her blir overbevist av vitnesbyrd fra forsvarsministre, astronauter eller generaler, så jeg skal ikke henvise mer til slike anekdoter. Den som eventuelt måtte være interessert i emnet, klarer sikkert å google litt selv. Jeg har oppgitt nok navn, linker og informasjon til at det er mulig å finne frem.

God debunking, og takk for meg.
Sist endret av Zabbath; 9. desember 2015 kl. 19:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.