View Single Post
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Men igjen; det står ingenting om at det skal gjelde for kvar enkelt film. Det står ingenting om når målet bør oppfyllast. Det er i det heile relativt lite konkret. Det vil sei at det er ei målsettjing, som godt kan ligge eit stykke fram i tid, og vere eit verkemiddel for å få likare rekruttering til bransjen. Det er heller ikkje snakk om enkeltstillinger, men samla.

Det er heller ikkje snakk om krav, men ei målsettjing. T.d. har Noreg ei målsettjing om ingen drepne i trafikken - sjølv om det ikkje nødvendigvis er fullstendig realistisk på kort sikt. Kva er problemet med å ha ei målsettjing om lik representasjon av kjønna?

Igjen - Stortinget ber regjeringa jobba mot eit mål på likestilling. Korleis målet skal oppnåast er ikkje avgjort. Fleire modeller er tenkjeleg, t.d. at norsk film skal nå det i snitt, eller at alle produksjoner med over x millioner i omsetning skal ligge tett opp mot målet. Det er heller ikkje sett ein dato for når målet skal oppnåast.

Men å løfte det opp på eit nasjonalt plan gjev saka litt ekstra søkelys, og kan føre til at regjeringa bidreg til det sparket bak, gjennom å t.d. rette midlar mot det - og uavhengig av midlane som finst i dag.

Kort sagt - du konstruerer ein stråmann, og konkluderer med at den stråmannen ikkje er ønska. Kan du ikkje heller komme med konstruktive innspel til korleis det skal utformast, for å ramme best mogeleg, heller enn å skyte det ned utan å vurdere mogelegheitene?
Vis hele sitatet...
Det er litt vanskelig å si hvis det er så vagt, hvis alt de har så langt er "vi ønsker dette", uten noe om hvordan dette skal skje, så er det litt vanskelig å være i mot, men jeg tok i mine argument utgangspunkt i at de som når målet enten får en belønning (mer støtte), eller at de som ikke nådde målet fikk en straff (mindre støtte), og at jeg synes en kvote er uønskelig.

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Kan du ikkje heller komme med konstruktive innspel til korleis det skal utformast, for å ramme best mogeleg, heller enn å skyte det ned utan å vurdere mogelegheitene?
Vis hele sitatet...
Når det kommer til hvordan jeg selv ville utformet det, så ville jeg i stedet for å ta det til filmselskapene og innført en kvote eller noe brukt midlene på å prøve å få jenter i skolealder interessert i film (f. eks kan allerede etablerte kvinner i filmbransjen reise rundt eller noe, det er sikkert folk som er smartere enn meg som vet beste måten dette kunne vært gjort på). Det hjelper lite å kvotere om kvinner simpelthen ikke er interessert. Og jeg mener som sagt tidligere at en kvinne som er god på noe, vil få jobb i det, ikke hindret av hennes kjønn.