View Single Post
Hei,

Uvanlig forespørsel incoming - jeg poster her i håp om at det hører hjemme, jeg har fra før av søkt internettet uten særlig hell. Hvis det mot formodning ikke hører hjemme her setter jeg pris på en link i riktig retning.

På grunn av min interesse i reiseliv, da gjerne til litt uvanlige områder (Etiopia, Iran, Irak og nå neste: Gaza) har jeg en stund vært interessert i den såkalte "selvmordspillen" - berømt fra Der Untergang.

Først vil jeg gjerne understreke at jeg er ikke noe selvmords risk og har ingen planer om å avslutte livet, da jeg trives ganske greit. Det jeg ser etter er en pille som kan avslutte livet om jeg skulle havne i en situasjon jeg ikke har lyst å overleve, noe som jo er mer sannsynlig i de områder jeg farter.
Jeg har fra før av forsøkt å gradere meg ved diverse GPS-trackere og andre sikkerhetstiltak, men føler ikke at dette er tilstrekkelig.

Jeg har funnet diverse oppskrifter på internett om hvordan man går frem for å lage cyanid av ordinære husholdnings midler, men ønsker ikke å begynne på noe slikt da jeg ikke har erfaring nok. Det finnes ulike bøker og metoder som lover oppskriften på slike "peacefull pills", og jeg har blant annet kjøpt eboken til exitinternational - uten at jeg hadde særlig nytte av den.

Så kjære kjemigenier - vet dere om, kjenner dere til noe eller noen som kan hjelpe meg på min vei mot en følelse av trygghet på reisefot? Dette gjelder andre forum, andre oppskrifter eller andre personer å kontakte.
Jeg betaler selvsagt det det skulle kostet å fremstille noe slikt eller lignende.

Takk!