Tråd: Fallout 4
View Single Post
Er enig i det du sier der Quakecry. Første gangen jeg spillte Fallout 3 visste jeg ikke om Power Armor før et godt stykke ut i spillet, når jeg traff på Brotherhood of Steel. På et tidspunkt fikk jeg lootet armoren til et dødt medlem, men fikk ikke lov å equippe. Spillet fortalte ingenting annet enn at jeg manglet power armor training. Skjønte at Brotherhood of Steel måtte være i stand til å trene meg opp i dette, men visste ikke engang hvor de holdt til. Etter mye utforskning fant jeg de, så pratet jeg med alle i basen deres og gjorde alle oppdrag jeg fikk. Til slutt fikk jeg power armor training. Utrolig tilfredstillende. Følte jeg virkelig hadde jobbet for å komme til det punktet. Nå var jeg en av få badasser i Capital Wasteland som gikk rundt i Power Armor.

Skuffelsen var forholdsvis stor når jeg fikk power armor uten at training er required i løpet av første timen av Fallout 4. Som følge av dette har jeg egentlig ikke orket å bruke power armor. I tillegg føles det så utvannet når man finner så sykt mange power armors rundt omkring.
Sist endret av danielsk; 19. november 2015 kl. 11:46.