View Single Post
Sitat av Amygdala91 Vis innlegg
Du kan mene det du vil. Selv om dette ikke skulle være en debatt om direkte innvandring, kan jeg tilføye at jeg har både positive og negative erfaringer med innvandring og jeg har noen få venner med utenlandsk bakgrunn (er jente, så har flest venninner).

Men for å avslutte denne debatten, kan jeg spørre deg hva du mener er grunnen til at en god del mennesker som har gått "Livets harde skole" ofte er negative til flyktninger, stemmer FrP og poster jevnlig innvandringsfiendtlige innlegg på sin facebook-wall?

Kan det tenkes at de som har gått "Livets harde skole" er i flertall mer negative til flyktingdebatten enn nordmenn generelt?

Eller kan en annen forklaring være at de som har gått "Livets harde skole" er mer aktive i slike debatter enn nordmenn forøvrig?

Hva mener du?
Vis hele sitatet...
Nå er jeg faktisk såpass kildekritisk at jeg vil ha kilde på at "Livets harde skole" ofte er negative til flyktninger, stemmer FrP og poster jevnlig innvandringsfiendtlige innlegg på sin facebook-wall?"
Det har ikke jeg forutsetning for å mene noe om, min opfatning er at det er fordomsfullt og lite konstruktivt å komme med slike påstander.
Så kom med link som bekrefter dine påstander!