View Single Post
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Trådstarter
Sitat av KaiN Vis innlegg
Gjør det du vil, lite vits å drege med deg ps4 å være usosial.. Du skal ikke være alene akkurat, ta med deg pc, kamera evt det du like..
Selvsagt er alene tid koselig, gjør du det du vil i alenetiden.

N
Mitt tips, ta med og gjør akkurat hva faen du like, ps4 gaming har du evig tid til, bruk tiden din! Missunner deg kraftig.. Sikkert derfor jeg virke så nazi

Edit; mørketiden er hard, men mørketiden har også noe posetivt. Du vil selv oppleve cons og pros med mørketiden
Vis hele sitatet...
eh, takk? trur jeg

Sitat av tr80r Vis innlegg
Kjøp inn arduino + raspberry Pi samt en drøss med komponenter og plug in moduler, regner med de har loddestasjon etc der, har begynt å interressere meg for hobbyelektronikk og kontrollere nå, har det knallkjekt med meg selv på verksted Ellers kan du jo bygge noe der som blir stående ganske lenge som du kan være stolt av. (varde, et skur, etc.)

Det bør også være gode fiskemuligheter i området
Vis hele sitatet...
Blir nk noen prosjekter i verkstedet der oppe ja, Arduinoen blir nok med..

Sitat av Arne_J Vis innlegg
Foreslår at du tar på deg diverse småoppdrag som du kan tjene litt penger på ved siden av jobben, som en liten side-hobby, men som ikke vil kreve så mye av deg, sånn at du ikke bruker mer krefter enn det krever å holde hovedjobben. Det vil holde deg opptatt nok. Ikke bra å ikke ha nok å gjøre på et sånt øde sted. Et annet tips er å bruke tiden på å planlegge økonomien og hva du skal bruke pengene du tjener på. Jeg foreslår å kjøpe hus til å leie ut - Reinvestere inntektene til å tjene passive inntekter.
Vis hele sitatet...
Kan såklart ta på meg div oppdrag, men med mildt sagt treg postgang der oppe er det nok ikke så aktuelt..

Sitat av Nether Vis innlegg
Spiller du noen instrumenter? Ta med deg noe du kunne tenke deg å lære. 6 måneder med litt spilling hver dag, så er progresjonen enorm nesten uansett hvilket instrument du velger. Rimelig kult å komme hjem fra oppholdet og kunne vise til en ny, sjarmerende ferdighet
Vis hele sitatet...
Er en mester på munnharpe. hehe Den blir igjenn hjemme.

Sitat av FlowerExploder Vis innlegg
ta med noen frø, viss det er omstendigheter for det da.. :P
Vis hele sitatet...
Siden jeg blir det over vnteren, mørketid og kulde så blir det lite hagearbeid ute gitt.
Sist endret av Ignifer; 27. september 2015 kl. 09:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.