View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Zabbath Vis innlegg
Men det er litt pussig at de begrunner sitt hat med at Putin er så "krigersk" og "ond", all den tid Putin og Russland ikke på langt nær har deltatt i så mange kriger som USA.
Vis hele sitatet...
Det er ikkje så rart, når du vel å samanlikne eit spesifikt regime, som har noko over eit tiår med makt, og ein stat som har vore supermakt iallefall dei siste seks tiåra. I tillegg så bør du jo kanskje vurdere krigane? Ikkje alle kriger er likeverdige, og eg har nok mindre problem med å forsvare krigen i Afghanistan enn kuppet i Chile i 1973. Andre ting som ikkje styrker Putin sitt image er gjerne den totalitære retninga Russland har bevega seg i dei siste åra.
Sitat av Zabbath Vis innlegg
mens terrorregimet i USA har slaktet millioner av uskyldige sivile rundt om i verden, bare de siste femten årene.
Vis hele sitatet...
Det håper eg du kan underbygge.
Sitat av Zabbath Vis innlegg
La oss heller ikke glemme at USA er det eneste landet som har brukt atomvåpen i krig (mot uskyldige sivile)
Vis hele sitatet...
Nåja. For det første så var WWII rimelig spesielt, og Japan hadde konseptet total war, der dei sa dei ville kjempe til siste mann. Det var fullstendig åpenbart at dei hadde tapt, og at det var tidsspørsmål før dei var på retur. Eg kan ikkje forstå at atomvåpen var betydeleg verre enn den systematiske brannbombinga av t.d. Tokyo, og eg forstår dei vala som vart tatt ut frå tidsepoken. I tillegg er det jo noko heile nasjonen har debatert.
Sitat av Zabbath Vis innlegg
Assad er en stabiliserende kraft og god leder
Vis hele sitatet...
Bruk av kjemiske våpen mot eigne innbyggarar, totalitært regime, diktatormakt overført over tre generasjonar, tilfeldig fordeling av rikdom.. det høyrest ikkje ut som god leder eller stabiliserande kraft. Men det er kanskje bare meg?
Sitat av Zabbath Vis innlegg
men USA (med allierte) trenger Syria for å legge gassrørledninger og få tilgang til diverse naturressurser og nye markeder.
Vis hele sitatet...
Har USA spesielt akutt behov for gass? Dei ekspanderer nasjonal gassproduksjon i stort tempo, og importerer mindre energi enn for få år sidan. Timingen rimer vel ikkje spesielt bra?
Sitat av Zabbath Vis innlegg
Dessuten har landet en strategisk viktig beliggenhet, og det har i mange tiår vært i Israels interesse å få destabilisert og ødelagt Syria, slik at de selv, på lengre sikt, kan rykke inn og sikre seg kontrollen over landområdene.
Vis hele sitatet...
Du har sjølvsagt kjelder på at Israel ynskjer å ekspandere såpass ekstremt? Nei, Veterans Today e.l. held ikkje.

Ikkje kom dragande med meir påstander før du kan argumentere solid for dei, med gode kjelder. Det vil verte sletta.