View Single Post
Hvordan begynne?
Vel, jeg er 25 og som 21 åring fikk jeg
Dyssosial personlighetsforstyrrelse (Anti sosial)
Emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse (Borderline)
Samt Angst og aggresjons problemer.
Har lenge vist jeg var annerledes fra før ungdomstiden.
Jeg juger for å oppnå det jeg vil, handler på impulser og ønsker i øyeblikket, ingen langtidsplaner, ofte har fler forhold på en gang, går noe galt klarer jeg fint å snu det over på noen andre, manipulerer og stjeler. Livet mitt går nå skikkelig til helvete for alle andre vokser opp og orker ikke sånne falske mennesker. Jeg har .. en god venn. som jeg faktisk bryr meg om. Jeg ser nesten bare familien min når jeg trenger noe og griner kun fordi jeg blir tatt og ikke for anger. Jeg ser hva som er rett og galt men på¨den andre siden ser jeg hva jeg tjener og hva jeg taper.
Jeg er vel hva man kaller en sosiopat. MEN JEG HATER DET! Før brydde jeg meg ikke særlig mye om hva andre mente eller om de likte meg. Jeg kunne godt være alene. Men etter 3 år med en person jeg tror jeg virkelig elsker og som jeg nå har ødelagt, lest masse og tatt en GOOOD del sopp og LSD har jeg kommet frem til at dette er ikke hva jeg vil være. Jeg vil for første gang være et mennesker, ikke en edderkopp. Dessverre som en bieffekt av en jævlig barndom, traumatiserende og alkoholisert far, begynte jeg å ruse meg kraaaaftig. Så jeg får selvfølgelig ikke se en psykolog men en rus terapist.
For meg er den til ingen nytte å sitte i timer å snakke om rus midler, det gjør jo at jeg bare vil gå hjem å gjøre det i stedenfor. Jeg røyker da bare Cannabis så no biggie.

Jeg lurer på om det er noen som har eller hatt lignende problemer som kanskje anfalle meg bøker, nettsider? Råd, tankemønster, noe?