View Single Post
Sitat av amdb73 Vis innlegg
J
Jaha?

Og hvilken planet lever du på?
Vet du om tilfeller der PST har drept andre p.g.a. politikk? Eller drevet med sabotasjeprogrammer i andre land? Eller kanskje veltet statsledere og militærmakter, for så å sette inn noen PST støtter?
Jeg foreslår å lese det mentalmelt skrev til deg noen ganger til. For noe av det du har skrevet er på jordet...
Vis hele sitatet...
Den 3-dimensjonale jordkloden!

Når sa jeg/skrev jeg noe om drap, sabotasjeprogrammer og velting av statsledere i UTLANDET? Nei, det jeg mer spesifikt siktet til var faktisk mer det som det Amerikanske CSI og Homeland Security gjør innenfor de Amerikanske grensene.

Der de f.eks. kommer hjem til deg, arresterer deg på ulovlig vis og sender deg ned til Gitmo, fordi de mistenker deg for å stå på viktig informasjon ang. IS.

Det er sannsynligvis f.eks. ikke lenge til det kommer opp i nyhetene at Krekar blir meldt som "sporløst forsvunnet".

Jeg bryr meg fint lite om hva du synes om det jeg skriver eller om dette i dine øyne er "helt på jordet" or not. Det får nesten være ditt problem, hvordan du oppfatter mine innlegg og meninger.
Sist endret av supernatural; 10. juni 2015 kl. 23:58.