View Single Post
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Dette er sånt som postes på diverse Facebookgrupper og forumer. Er dette rasisme eller islamkritikk synes dere?

Vis hele sitatet...
Det er veldig vanskelig å ikke bli påvirket av den type språkbruk synes jeg. Sjøklare rasister uttaler seg i akkurat samme stil. Jeg kunne sikkert satt penger på at brorparten innpå der faktisk er rasister også. Med dét sagt nevnes jo ikke jentas etnisitet verken av de eller Rotmo.

Hadde sakens bakteppe vært annerledes- la oss si at Rotmo hadde uttalt seg om sandnegre og fargekrasj istedenfor kulturkrasj. Da ville jeg ha sett uttalelsene i et helt annet lys.

Jeg kan egentlig forstå at noen blir så skeptiske til den jevne muslim at de ikke klarer å føle noe annet enn hat. Hvis de bare er snevre og selektive nok når de velger hvilke blogger og artikler å ta for god fisk. Det er jo også de som ikke liker kvinner på nettet, og de blir helt sikkert med på sirkel-runken.

At de er fullblods rasister ellers har jeg ikke vansker for å tro. Men å kalle akkurat dette rasisme synes jeg er vanskeligere. Spesielt når det er så mange andre grunner man kan ha for å oppføre seg slik, hvor enn forkastelig man måtte mene de er.

Overbevis meg gjerne om det motsatte. Det er ikke med viking-musikk, stolthet og mjød jeg skriver dette.

Sitat av Nraw Vis innlegg
Om du skal diskriminere meg fordi jeg tror på noe annet en deg, så er jo det nesten like ille som om å diskriminere meg for hudfargen min..
Vis hele sitatet...
Ikke hvis det å ikke behandle undertrykte kvinner som eiendom og det som mye verre er går stikk i strid med vanlig praksis i religionen din dessverre. Da bør man diskriminere ut av ren refleks.

Jeg tror ikke at du er noe annet enn supertrivelig, bare så det er sagt. Men det er faktisk av betydning om man tror at nøkkelen til evig nytelse er å kaste homofile ned fra hustak.
Sist endret av VinumSabbathi; 4. juni 2015 kl. 04:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.