View Single Post
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
For å bare skyte inn et synspunkt her: lite er mer irriterende enn vektere som leker politi og liker å tøffe seg. Noe annet like lite irriterende er også inkompetente vektere som ikke aner hva de skal gjøre i en gitt presset situasjon - og undertegnede har dessverre erfaring med inkompetente vektere.


@ Dice; dette her er fullt på trynet latterlig, det er du som bommer fælt og har kjørt argumentet inn i grøfta. Hvem andre enn enn ordensmakten i staten - dvs politiet - og appåtil i en liberal rettstat har myndighet til å pågripe meg om jeg finner på noe mindre provoserende sprell? Dvs ikke bankran el.likn.. Hadde vektere prøvd seg hadde jeg pent bedt dem dra seg beint til der peppern gror.

Hvis jeg går nedi parken i natt og fyrer av fyrverkeri, kan en random vekter gjøre stort med dét?

Seriøst bransjen lider av samme problemer som dørvaktbransjen, all mulig grums går inn og ut. Jævla cowboy-opplegg. Myndighetene bør gjennomgå dette her snarest, men jeg tror ikke så blir tilfelle frem til 2017 tidligst, ..iom at vi har en regjering der mange ideologisk sett er for å outsource viktige offentlige politioppgaver.
Sist endret av aeon_illuminate; 26. mai 2015 kl. 20:42.