View Single Post
Sitat av normal Vis innlegg
Realist1, det er synd at du opplever det sånn, og du mener sikkert at du har gode grunner til din vurdering. Samtidig er kritikken din ribbet for brodd, du har ikke sagt at du er organisert noe sted, har null kjennskap til Normal, og hadde 0 kjennskap til meg før dette. Skarpe ord, men de har jo ingen innhold, og ingen nærmere presisjon av det som er så miserabelt osv.

Du slenger på "ansett en PR rådgiver". Det viser den samme manglende forståelsen som mange av de som er flinke til å stå utenfor å kritisere, deler. Har du lest hele tråden?
Vis hele sitatet...
Det er jo hele poenget. Jeg hadde ingen kjennskap til Normal, jeg hadde ingen kjennskap til deg, og jeg er ikke interessert i cannabis i det hele tatt. Likevel ser jeg dette, og inntrykket jeg sitter med er at dere er vanvittig useriøse. En drøss andre har påpekt dette i detalj før meg her i tråden, men det virker ikke som det synker inn i det hele tatt. Blir det lest hvis jeg copypaster alle innleggene og sender dem til dere på e-post, mon tro?

Husk at det er ikke de eksisterende cannabisbrukerne dere må omvende. Det er folk som meg, som ikke har noe forhold til cannabisbruk.

Og jeg har ikke skrevet at dere må ansette en PR-rådgiver på den imperative formen du forsøker å sitere meg på. Det er imidlertid et forslag til hva dere kan gjøre for å fremstå som mer seriøse. Jeg mener at Normal som organisasjon vil tjene stort på det dersom de overlater offentlig, representerende kommunikasjon til noen som faktisk vet hva de driver med. Å henvise folk til å sende e-post til noen som vet hva de driver med er greit nok, men når dere først kaster dere ut på dypt vann her på forumet, så bør det være med noen som kan svømme. At du sitter her med den argumentasjonsteknikken du har fremvist i denne tråden her, hjelper ikke deres sak. Tvert i mot.