View Single Post
normal's Avatar
Trådstarter
50
Realist1, det er synd at du opplever det sånn, og du mener sikkert at du har gode grunner til din vurdering. Samtidig er kritikken din ribbet for brodd, du har ikke sagt at du er organisert noe sted, har null kjennskap til Normal, og hadde 0 kjennskap til meg før dette. Skarpe ord, men de har jo ingen innhold, og ingen nærmere presisjon av det som er så miserabelt osv.

Du slenger på "ansett en PR rådgiver". Det viser den samme manglende forståelsen som mange av de som er flinke til å stå utenfor å kritisere, deler. Har du lest hele tråden?


Ellers vil jeg henvise deg til mentalmelt sin post. Denne "byllen" mellom normal og freak måtte stikkes hull på, for Normal og freak er det naturlig at har et visst samarbeidsforhold. Og det har allerede blitt skissert litt i kulissene, som respons på denne tråden. Dette har vært en positiv hendelse, og litt oppgulp tåler jeg like fint, du får ikke akkurat tynn hud av å drive med dette.

Darknight - så lenge du er medlem i FHN, så ser jeg intet problem. Jeg teller medlemmene under ett når det kommer til å jobbe mot straffeforfølging av cannabis.

Nå avslutter jeg mitt (simon) bidrag i denne tråden her inntil videre med følgende:

Mange har sagt at de har et behov for mer informasjon fra Normal. En måte å gjøre det på er å sette opp en sticky her der folk kan legge inn spørsmål. Enten kan de besvares skriftlig, eller så tenkte jeg at det kanskje kunne vært kult at vi gjorde litt som på TV, velger ut de mest interessante spørsmålene og besvarer dem i helhet som styret fortløpende. I en slags sofa-videoblogg.

Det er fin måte for folk å bli kjent med oss på, se at vi egentlig ikke er så fæle eller så kule, og få dekket informasjonsbehovet sitt. Hva syns forsamlingen om det?
Sist endret av normal; 7. mai 2015 kl. 17:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.