View Single Post
Sitat av normal Vis innlegg
Jeg tillot cannabis kurerer kreft-skiltet, og jeg ville gjort det igjen. Ja, det er feil at cannabis kurererer kreft. Men det bringer oppmerksomhet til det som er gjort i kreftforskning og cannabis der. Hvis en idiot leser om cannabis og kreftforskningen fordi han oppfattet skiltet som løgnaktig og måtte være feil: vinn-vinn.
Vis hele sitatet...
Slike uttalelser og handlinger som dette er direkte ikke få "spiker i kista"! Når du blander inn løgn i noe som skal være faktabasert, så har du ikke bare skadet ditt omdømme, men hele foreningen, og dem som kjemper en lignende sak. Og at du ikke ser dette, synes jeg sier mye!..
Og det er ikke rart, at noen som har et snev av seriøsitet ikke tør å røre dere med ildtang...

Sitat av normal Vis innlegg
Jeg oppfatter postingen din nå som å ha en svært barnslig debatteknikk, mental. Kanskje andre syns den er mer spiselig, men jeg har ikke tid å spandere på folk som lokker meg med hjertelig velkommen samtidig som man setter meg opp som lett forulempet og såret. Du kan fortsette på PM eller på epost, takk.
Vis hele sitatet...
Jeg ser heller ikke noe barnslig debatteknikk av mentalmelt! Men jeg har sett en direkte umoden og barnslig debatteknik fra en annen kant her...

Og at du Simon ikke ser problemet med ditt nic og at du opptrer privat, som slashdot her påpeker, synes jeg også sier utrolig mye!.. Du kan som tidligere nevnt opprette en annen konto, eller du kan be admin om å skifte kontonavn...

Sitat av torbjo Vis innlegg
Nå var det faktisk straffbart å leve ut sin homofile legning i Norge. Så sammenligningen er ikke så «far fetched» som den først kan virke.
Vis hele sitatet...
Å jo! Jeg har aldri sett bevis på at noen har fysiske gen- og/eller hjerneforandringer, som gjør at du nesten ikke har noe valg i om å å røyke hasj eller ei. Homofile har faktisk en liten forandring i hjernen. Altså den er biologisk, og den ses i store deler av dyreriket!


Og til dere begge: Det eneste jeg har sett fra "Normal" er det jeg har sett her på Freak. Og jeg skal ærlig innrømme, at jeg heller til, at jeg er imot legalisering av rekreasjonsbruk. Og etter det dere to har gulpet opp, så har iallfall ikke den motstanden blitt mildere...
Vær så snill og tenk over det!..