View Single Post
Ja, hvis du har problemer med å tro det, så foreslår jeg du kommer å legaliserer hasj med meg et par uker. Råttenskapen sitter dypt, og dette er ikke noe jeg bare nonchalant lirer av meg på blitz med en kompils i hånda.
Vis hele sitatet...
Hei, ingen grunn til å ta det ille opp. Jeg har troen på dere, men prøver å gi konstruktiv tilbakemelding. Det er ikke meningen å være arrogant, og jeg tviler ikke på at det finnes mange fordommer mot legaliseringsbevegelsen.

Men det må være lov å spørre om det er muligheter dere ikke har sett på, om ting kan tenkes å endre seg hvis man prøver nye framgangsmåter etc.

Når jeg sier at jeg har vanskelig for å tro at det er umulig å få statsstøtte begrunnet i at man vil legalisere, så er det fordi regelverk og prosedyrer i utgangspunktet er utformet slik at det ikke skal være mulig å diskriminere på denne måten, og at det alltid vil være klage- og ankemuligheter som man kan benytte seg av etc.

Så er selvsagt spørsmålet om man har ressurser til å benytte seg av slike muligheter og har ingen problemer med å se at dere mangler manpower til akkurat slike tunge prosesser.

Men poenget mitt er jo bare at hvis det er der det stopper opp (på human resources), så er det der dere må sette inn kreftene, gjennom rekruttering, headhunting etc. Skjønner at dere er i gang med dette og det er helt topp. Ser fram til å følge utviklingen framover