View Single Post
Jeg ser at noen her langt overvurderer Freak- forum sin rolle i legaliseringsdebatten. For meg er fora som dette stonerens svar på doument.no.
Det betyr ikke at jeg ikke ser at der kan være ting Normal kan gjøre bedre. Uansett, de kreftene vi kjemper mot vet next to nothing om Normal, så man starter egentlig med nokså blanke ark. Hva nå enn Normal hr gjort galt i fortiden, så er det verste at de ikke har vært mer synlige i debatten. Alt den andre negative dritten jeg hart lest her, har iallefall ikke jeg fått med meg. Så det er uansett bare dere i dette "lukkede" foraet som kjenner de detaljene.

Selvfølgelig bør der være en parplyorganisasjon. Fhn representerer hele feltet, kanskje de bør være det, kanskje bør det opprettes et "Actis". Uansett ville det beste være å skille de organisasjonene som arbeider for rusavhengige, medisin og rekreasjonell bruk. Når det gjelder talspersoner, ber jeg dere se denne videoen fra hasjmarsjen. Hvem er mer saklig enn Simon. Man trenger ikke å være glattbarbert for å være seriøs. https://www.facebook.com/groups/1188...oup_highlights
Skal vi komme noen vei videre må vi våge å tro på saken. Støtt minst en av de organisasjonene som finnes så medlemstallet får et rykk oppover, det er det første. Gjerne kritiser, men ikke kritikk av typen "det har ingen hensikt å støtte dette". Jeg er selv medlem av MDG selv om jeg ønsker presten fra Osterøy som er leder i Hordaland dit pepperen gror.