View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av normal Vis innlegg
Jeg står for det skriver der og jeg, slash, men jeg merker at jeg er glad jeg ikke skrev noe personinformasjon eller noe viktig. Trodde freak var ganske streng på hvordan crew selv ville bli oppfattet, i og med at så mye posting tilgrenser ulovlige aktiviteter. Mon tro hva slags andre selvpålagte regler du er villig til å bryte for en "god sak"?
Vis hele sitatet...
Altså, du sender meg PM frå ein konto assosiert med Normal som organisasjon. Torkel har meldt seg inn i debatten, med ein personleg konto. Om du uttaler deg som privatperson burde du markert det veldig mykje betre. Brukarnamnet er normal, og det er vanskeleg å tolke det som noko anna enn Normal sine offisielle synspunkt.

Du er velkommen til å delta som privatperson, men då bør du ikkje ha organisasjonen sitt namn som nick, og full info i signatur.
Sitat av normal Vis innlegg
Du ber meg ta tre skritt tilbake, men kan du ta deg 5 minutter og spørre deg selv om i hvilken grad du fremstår som en del av løsningen, eller problemet? Husk at i denne saken er jeg din representant, som jobber knallhardt for deg og andre.
Vis hele sitatet...
Gjer du? Eg oppfatter at du i stor grad motarbeider mine ønsker om legaliserin - som forøvrig ikkje er spesielt sterke. Du opptrer useriøst, og du kjem med mildt sagt halvkveda argument. Sorry mac, du taler ikkje mi sak. Tvert imot. Du forsterker fordommane eg hadde mot Normal.
Sitat av normal Vis innlegg
Mental, tror du vi kan bygge figurer som Arild Knutsen uten å ha et minimum skjelett av økonomi? Cannabissaken i Norge trenger at vi bygger kompetent personell, folk som kan takle både freakforum, dagsrevyen, p3 på radioen og artikkel i vårt land. Det får vi ikke gjennom at folk gir oss tips over internett. Det får vi gjennom at folk får muligheter til å jobbe fulltid med dette, om vi så bare klarer å supplere et nuddelbudsjett til mat.
Vis hele sitatet...
Men du er ikkje den personen. Ja, normal må ha ein organisasjon for å takle det, men den organisasjonen må evne å argumentere sakleg for seg, å ikkje blande korta. Kva vil de? Medisinsk cannabis? Legalisering? Avkriminalisering? Det er ikkje klart for meg, og eg er over snittet interessert i temaet.

Få ei tydeleg platform. Røyk ut (pun intended) stoners som ikkje bidreg til den platforma. Sørg for at store delar av organisasjonen stiller seg bak den. Få folk til å gå i marsj utan å røyke seg skakke. Det er mange tiltak som vil betre imaget av organisasjonen.