View Single Post
Sitat av normal Vis innlegg
Simon var da veldig tydelig på at pengene skal brukes til å ansette (dyktige) folk. På samme måte som alle andre organisasjoner og institusjoner gjør.
Vis hele sitatet...
Er det å være tydelig? Hvis jeg skal donere penger til noe, så vil jeg vite hva de pengene blir til. At et par dyktige folk får kroner i banken holder ikke. At pengene ender opp hos noen er implisitt. Jeg vil vite hva disse dyktige menneskene produserer for disse pengene. Hvorfor trenger dere å ansette folk? Hva skal de gjøre? Hadde de gamle gutta fått penger til å ansette folk, så er det nærliggende å tro at de hadde ansatt seg selv, for å så røyke bort dagene med god lønn. Det ville sikkert ikke dere ha gjort, men dere kan ikke regne med at alle bare skjønner hvor gode intensjoner dere har. Hvis dere tar dere bryet med å svare på slike spørsmål, så blir organisasjonen deres mer åpen, og langt mer tillitvekkende.

Sitat av normal Vis innlegg
Jeg oppfatter postingen din nå som å ha en svært barnslig debatteknikk, mental. Kanskje andre syns den er mer spiselig, men jeg har ikke tid å spandere på folk som lokker meg med hjertelig velkommen samtidig som man setter meg opp som lett forulempet og såret. Du kan fortsette på PM eller på epost, takk.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke satt deg opp som noe du ikke allerede har fremstilt deg som selv. At du ikke vil svare for deg er helt greit. Jeg tvinger ingen til å diskutere med meg. Jeg vil imidlertid oppfordre deg til å se gjennom tråden ved en senere anledning, når du har fått den litt på avstand.
Sist endret av mentalmelt; 4. mai 2015 kl. 23:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.