View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av normal Vis innlegg
Må si jeg er svært skuffa, mental. Du har oppført deg hyggelig mot meg i person flere ganger. Hvorfor du velger å anlegge en så streng vurdering, skjønnes ikke.
Vis hele sitatet...
Sånn dønn seriøst så bør du slutte å uttale deg på vegne av organisasjonen, for å dra ein slik tirade offentleg, i eit skriftleg forum tar seg ikkje bra ut. Spesielt ikkje når mentalmelt var rimeleg sakleg. Her er det ein organisasjon som angriper enkeltperson.
Sitat av normal Vis innlegg
Vi som er ute i skyttergravene har forstått for lengst at det å være kritisk til de som jobber på riktig side er helt bortkastet. Man sliter nok med å organisere konforme nordmenn som det er, om man ikke skal fremmedgjøre sine egne.
Vis hele sitatet...
Men å framandgjere dei verste stonerane kan kanskje føre til at fleire er villige å lytte? I dag er det trivielt å vise til marihuanamarsjen og be normal ryke og reise. For ein ting er å vere for legalisering, men ingen oppegåande personer ønsker at samfunnet skal vere konstant stein, slik ein del av deltakarane i marihuanamarsjen ser ut til å ønske.
Sitat av normal Vis innlegg
Det er mitt håp at gjennom å være mer her på freak så kan ihvertfall jeg rette opp inntrykket fra tidligere synder. Men jeg kommer ikke til å sitte her og få servert stråmenn opp i rasset, uten å si fra.
Vis hele sitatet...
Som organisasjon er eit godt tips å godta kritikk, og usakleg, og heve seg over det. Sorry mac, ein organisasjon har større mediemakt og fokus enn ein enkeltperson, og må tåle hardare kritikk.
Sitat av normal Vis innlegg
Ellers inviterer jeg til å stille bra krav til skilt på de arrangementene du arrangerer. Jeg stiller gjerne opp og hjelper deg. Når blir neste gang?
Vis hele sitatet...
Usakleg. Det må vere lov å innvende at organisasjoner bør ha litt kontroll med arrangementa sine, utan å verte møtt med krav om gjer det sjølv. Vil normal framstå som ein gjeng stoners, eller ein seriøs organisasjon med seriøse krav? Det er normal sitt val, men ein kan ikkje vente å invitere til debatt om det utan å få kritikk.
Sitat av normal Vis innlegg
Jeg tillot cannabis kurerer kreft-skiltet, og jeg ville gjort det igjen. Ja, det er feil at cannabis kurererer kreft. Men det bringer oppmerksomhet til det som er gjort i kreftforskning og cannabis der. Hvis en idiot leser om cannabis og kreftforskningen fordi han oppfattet skiltet som løgnaktig og måtte være feil: vinn-vinn.
Vis hele sitatet...
Og det gjer det veldig enkelt å avskrive normal som tullinger som påstår ting som ikkje er sant. Er normal tent med det? Ikkje all PR er god PR!