View Single Post
Sitat av Bearass Vis innlegg
De fleste helt på tryne meninger er det lov å ytre - så lenge man ikke truer folk på liv og helsa løs. Jeg skjønner ikke helt hva trådstarter er fortaler for her. Ønsker han å åpne opp for trusler på liv og helse som en ok ytring?
Vis hele sitatet...
Ja, fordi det som oppfattes som greit for deg kan jeg oppfatte som en trusel på mitt liv og helse og vis versa.

Vis jeg sier at i kveld skal jeg be for at gud slår deg ned med et lyn nedslag i morgen, har jeg truet livet ditt... Du ler nok av dette.

Men sier jeg at jeg kommer til å sende den stokk-dum torpedoen min etter deg blir du nok mer redd.

Hva om jeg er stikk motsatt da?

du sier at du forbanner livet mitt, forhekser min eksistens og ber at jesus sender meg til helvete i morgen. Jeg blir liv redd.

Du sier at i morgen kommer du med M14 på døra mi for å skytte hul i den arrogante tryne mitt. Jeg ler av deg og svarer at jeg gleder meg til å prøve ut den nye AK47-en på deg.

Skal vi forby alle fire utsagn fordi de kan bli sett på som trusler?

Jeg mener at ingen av de burde forbys, først fordi det blir vanskelig å koble til en bønn og hekseri imot et dødsfall og for det andre at du truer meg på hvilket som helst måter er helt urelevant vist du aldri utfører noen handling.

Det er ikke fint å si slike ting til hverandre, men ulovlig burde ikke være.