View Single Post
Sitat av Stormen Vis innlegg
Det der høres veldig, veldig merkelig ut. I min mening høres det ut som du har fått i deg noe annet enn MDMA; eller at det er blandet i noe trippy shit som 2-CB eller 2-CE... Men ja, folk reagerer forskjellig. Uansett *utrolig* dumt å være så utålmodig og uforsiktig med din egen helse at du bare "gønner på" med stoff du ikke har prøvd før. Det er på grunn av oppførsel som det at MDMA og andre stoffer dårlig rykte.
Vis hele sitatet...
Du har helt rett.
Som sagt utrolig dumt gjort av meg.
Har i etterkant vært noe mer forsiktig ved førstegangstesting av ett stoff.

Jeg og bekjente stusset også på om dette faktisk var mdma, men testet da samme pulveret 2 uker senere med magiske resultater så mdma var det.
Har i etterkant testet 2c-b + mye annet og hallusinasjonene jeg hadde den kvelden har jeg ikke opplevd på noe annet rusmiddel enn mdma.
Jeg har derimot hallusinert mye raret ved senere emma turer men da ikke så dystre og skummle ting. Heller da helt normale ting som f.eks en person i fullt vei arbeidsutstyr som plutselig står på kjøkkenet og ser i kjøleskapet i 3-4 sekunder.
Eller når en ser på spotifyskjemen på tv'n og plutselig ser man undergrunnen i London hvor en engelsk politimann er i ferd med og arrestere en person oppimot veggen på en av plattformene.
Weird.