View Single Post
Tusen takk til alle som har svart! Jeg har bestilt varer som må betegnes som småting, og ikke klær, så jeg regner med at det skal gå bra, særlig fordi jeg nå ser at ordrebekreftelsen sier "Free shipping, economy int'l shipping to Norway".

Så det jeg gjør heretter, er at jeg alltid passer på at ting ikke overstiger 350 kr, og hvis det er snakk om noen småpenger over, så skriver jeg smiskemelding, og ellers deler jeg opp slik at jeg bestiller de neste tingene etter at jeg har fått mail om at shippingen er igang på forrige bestilling.

Takker!

Sitat av Navle Loe Vis innlegg
Så det jeg gjør heretter, er at jeg alltid passer på at ting ikke overstiger 350 kr, og hvis det er snakk om noen småpenger over, så skriver jeg smiskemelding, og ellers deler jeg opp slik at jeg bestiller de neste tingene etter at jeg har fått mail om at shippingen er igang på forrige bestilling.

Takker!
Vis hele sitatet...
Men det gjør vel ikke noe om jeg for eks. kjøper en ting til 200 kr fra en selger i Tyskland, og en annen ting til 200 kr fra en selger i USA, på samme tid? For de kan jo ikke komme i samme sending ettersom de må sendes fra to forskjellige land. Eller? Sorry at jeg er så omstendelig.
Sist endret av Navle Loe; 6. april 2015 kl. 20:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.