View Single Post
Sitat av Nraw Vis innlegg
Ja, jeg er ikke skikket til å få meg en jobb, fordi jeg bare sitter og syter og en kar på nettet vet alt om livet mitt . Ja, jeg er dømt til å feile, jeg er nok bare en ubetydelig neger. Ja, de største rasistene er uten tvil våre nye landsmenn. Ja, pakistanere er rasister, fordi de ikke gifter seg med nordmenn, men kan umulig funke begge veier. Ja, folk med utenlandsk bakgrunn er alltid med sine egne. Ja, du skaper din egen identitet, familie har null påvirkning på livet ditt og er ikke med på å forme deg som et menneske.

Må nok gi den en applaus. Fant ut hvorfor du spurte om hudfargen min og hvor lenge jeg hadde "oppholdt" meg i landet. Fortsett å skrive om ting du umulig kan ha kunnskap om. Det gir nok egoet ditt et boost
Vis hele sitatet...
Ja, så lenge du ser på deg selv som en "utlending" når du er født og oppvokst her så vil du for alltid være en sosial taper i samfunnet.

En etnisk norsk med foreldre fra Tromsø født og oppvokst i Oslo ser ikke på seg selv som nordlending. Han sier foreldrene er fra Nord-Norge, men ikke han selv.

Men men, for all del. Spill offerrollen du, og for alltid bli dømt til å være nederst på rangstigen.

Jeg skjønner godt at du ikke får jobb. Jeg ville heller aldri ansatt utlendinger til en jobb her i Norge. Folk med foreldre fra andre land, jada. Men utlendinger, nei.
Sist endret av Prblmvksn; 6. april 2015 kl. 01:04.