View Single Post
Sitat av Nraw Vis innlegg
Jeg har hatt nordmenn stjele fra meg, mobbe meg for min bakgrunn og slått meg. Men jeg klarer å se bort ifra folks etnisitet og ser heller på handlingene til hver enkeltperson. Dette skjer både utlendinger og nordmenn, så det at du påstår at problemet er eksklusivt nordmenn, er idiotisk.

Men hvorfor og hvordan skal du tro på meg? Du uttaler deg på forhånd for alle i Norge som ikke er etniske norsk, fordi du ikke er det selv. Det er lettere å prate dritt om folk du ikke vet noe om.

Jeg anerkjenner at det skjer dumme ting med nordmenn, men også utlendinger. At du ikke gjør det, sier litt om ditt syn på det ukjente. Jeg kan ikke tale for deg, jeg er jo ikke blond og har blå øyne. Men jeg forventer at du ikke gjør det samme av lik grunn. Problemer finnes i alle samfunn uavhengig av etnisitet.

Er det samme som at en elektriker forteller en rørlegger om hvordan han skal gjøre jobben sin.
Vis hele sitatet...
Hvorfor nevnte du ikke at du ble mobbet og slått i det første innlegget ditt?

Når du ramset opp "all dritten du var blitt utsatt for", så nevnte du aldri dette.
Hadde du glemt det?

Det er jo mye verre enn det du nevnte i første innlegget, som billettkontroll og jenter som var redd for å bli voldtatt.